Monday, January 27, 2003

tadik gi baiki kete member aku...rosak kat bateri...nasib baik tak mahal baiki tuh..dlm 8 doler kot....nih aku nak cite pasal anime yg aku tgk....kalu kotang nak tahu aku slalu tgk cite NARUTO ngan GETBACKERS...dua2x sama best...semalam baru kluar naruto epsd. 16....wahh best btol kali nih...member naruto, si sasuke mati...tapi aku rase die tak mati coz sebab masa last2x tuh die tunjuk preview episode depan yg sasuke tuh mimpi saje....kalu korang nak tgk cite nih..korang leh la dl kat www.animesuki.com . kat situ byk lagi cite yg korang bole tgk dan dl...kali nih aku letak lirik lagu tupai...lagu klate..yaeh...gomo klate gomo


TUPAI
Halim Yazid

ado seko anok tupa
atah jula mokte
kudung eko perut lapa
jale cari make

kejadie tuhe
dipanggil namo tupa
asanyo dale hute
sejenih mamalia

kalu pasa jakit kot dehe
diolah yang paling panda
jatuh jare jare
kerano dio tok sobar

sepanda panda tupa melopat
jatuh tanoh jugok
nok wi gamba ore jahat
jange telajak bangok

ore jame ari tu
pakat hambat tupa
bimbe ko woh kayu
takut tokde besar

nyo durie duku
kalu de nyo kerik tupa
pendek tahun tu
nyo durie tokde nak jual

ore skampung tupa seko
berambak hari hari
nyo pakat likung nyo pakat pekong
tupa tokleh lari

setakat bedil ado
tupa habih mati
hok ni lah sayo raso
kito sangak rugi

kito manusio
tinggi mano pung kito ngaji
nok wak tupa seko
tentu skali doh tok jadi

lonih kampung atau bandar
jare bulih tengok
bapak tupa ibu tupa
jale bowok anok

raso sie sungguh
tengok seko anok tupa
kerano telajok kuruh
sapa tokleh (nok) niti pagar

bulu bulu pung habih luruh
air mato bera bera
mari dale baruh
bokali kene racun tebaka