Thursday, July 3, 2003

Assalamualaikum........
BOsan nie.........nak buat h/w malas.......tulis blog ler.....huhuhuh.......macam biaser ader class.....tp pg td susah giler nak bgn.....coz chat ngan my bro ......sampai kol 3 a.m .........best giler....aper lg...chat pasal kete ler......dah tue minat aku.......haahhaah.......td aku cari the latesy naruto.....tp malang sungguh nasib badan......animesuki server down......sesaper yg ader the latest one tuh.....ringan2 kan la tulang kasi kat aku......dapat pahala.....uhuhuhuhuh.....
TD gi lions park......dekat jer ngan rumah aku......aku tgk org main kayak......best ler......teringin gak aku nak raser.......aku tgk derang main.....syok jer......dah ler....leh berendam dalam air yg sejuk tuh.........giler best ler........lagi satu aku teringin giler nak rafting.....tp tak der member.....plus.....tak tau kat ner nak rafting......hmmmm....kalau dapat tuh mmg adventurous ler.......summer2 yg bosan nie.....kalu dapat main atas air......mmg best ler........tp kat sini tak byk lake.......tak best tul........gunung byk ler......tensi2......
Ader sebulan jer lg nak abis summer class....tak sabar aku......lg cepat lg bagus......leh lepak2....ok la dude........later......

No comments: