Wednesday, March 10, 2004

here's one funny quote i got from the net...it's all about girls,

* Dia beli kasut baru hampir setiap bulan dia
cakap sebab dia nak sentiasa up to date, tapi kalau saya
beli kasut baru pasal kasut lama saya dah koyak
dia cakap saya nak mengorat awek lain.

* Kalau dia puji Tom Cruise tu hendsome dia cakap
sebab dia memang peminat setia, tapi kalau saya
puji Siti Nurhaliza tu cantik dia cakap saya suka
membanding-bandingkan dia dengan perempuan lain.

* Kalau dia tak telefon saya seminggu dia cakap
itu tak bermakna dia tak rindu saya, tapi kalau saya
tak telefon dia selang dua hari dia cakap saya dah
curang dan dah lupakan dia.

* Kalau dia senyum kat lelaki lain dia cakap dia
memang seorang yang murah dengan senyuman, tapi
kalau saya senyum dekat perempuan lain dia cakap saya
nak mengorat ler tu.

* Kalau dia lewat dia cakap sebab jalan jem, tapi
kalau saya lewat dia cakap mesti saya nak beri
alasan jalan jem.

* Dia selalu cakap dalam sesuatu hubungan mesti
ada "give and take" tapi kalau sesekali saya suruh dia
bayar lunch,dinner atau tiket wayang mesti dia
cakap saya ni tak gentleman, last-last saya jugak yang
kena bayar.

* Kalau dia diam memanjang, dia cakap dia tak ada
mood dan tak tahu apa nak cakap, tapi kalau saya diam
memanjang dia cakap mesti saya tengah teringatkan
perempuan lain.

No comments: