Friday, February 14, 2003

hi...

nih nak cite kat korang...pasal bebudak CO....derang ni suma skarang tgh gila tgk cite MAMI JARUM...korang mesti dah tahu kan cite tuh kan? alah...cerita loghat utara ler aper lagik...ader tuh sampai tiap2x ari tgk....aku tak der la tgk tiap2x ari, tapi aku suka dengar lagu anak mami tuh...sebab apa? sebab klakar kot...bila dengar lagu tuh...teringat plak time die nari hindustan tuh...hahaha...mmg lawak gila...nih aku nak paste lirik lagu aku suka...

Mami Jarum- Anak mami

(L)
hai anak mami ku sayang,
senyumanmu buat aku tertawan,
siang malam wajah mu ku terbayang-bayang,

malam hari ku asyik merancang,
esok hari nak masuk meminang,
berdebarnya bila mata kita bertentang,

(P)
hai jantung hati ku sayang,
senyuman mu oh aku tertawan,
siang malam wajahmu ku terbayang-bayang,

malam hari ku asyik merancang,
bila lagi nak masuk meminang,
berdebarnya bila mata kita bertentang,

Reff:

(L)
sampai bilakah oh sayang,
terpaksa aku memendam,
bimbang hati ini andai kau di kebas orang,

(P)
cinta ku bukan mainan,
janganlah engkau sangsikan,
hulurkanlah kunci hati mu padaku sayang,

(L&P)
hai anak mami ku sayang,
lirik matamu sungguh mengancam,
yang penting kasih ku semakin mendalam,
hai anak mami ku sayang,

(L)
hai anak mami ku sayang,
senyumanmu buat aku tertawan,
siang malam wajah mu ku terbayang-bayang,

malam hari aku asyik merancang,
esok hari nak masuk meminang,
berdebarnya bila mata kita bertentang,

No comments: