Thursday, February 6, 2003

sejak akhir2x nih...gila la tempat aku ari2x salji...tensi aku....aku sebenar nyer tak suka sgt salji..pasal tiap2x pagi nak gi klas kene buang salji dari kete...pastuh jln licin..tak leh nak bawak laju2x kalu dah terlewat...however salji nih org kate baik kalu ader kat tempat aku...pasal CO nih mmg drought melampau2x...so ader salji maybe bole la sket2x kurangkan drought...so cam biase laa aku letak lirik lagu yg aku suka...

Mimpi Yang Sempurna - Peterpan

Mungkinkah bila kubertanya pada bintang-bintang
Dan bila kumulai merasa bahasa kesunyian
Sadarkah aku yang berjalan dalam kehampaan
Terdiam terpana terbata semua dalam keraguan

#
Aku dan semua yang terluka karena kita

Aku kan menghilang dalam gelap malam
Lepas ku melayang
Biarlah kubertanya pada bintang-bintang
Tentang arti kita

Dalam mimpi yang sempurna


No comments: