Wednesday, February 26, 2003

stress.....stress....
utk 4 minggu berturut2x aku ader exam gila la cam nih....tak berenti2x....naik pecah otak aku dok pikir....bila la bole rehat...atleast takder exam for 1 week pon jadi laa....dlm stress nih plak....tetiba aku suka dengar lagu Man Bai - Sebenarnya...aku rase korang pernah dengar lagu die kan? kalu tak pernah tuh buat2x la msg aku kat MSN/YM nanti aku leh kasi kalau aku online....orait geng....nih lirik die

Man Bai
Sebenarnya

Mungkinkah itu hanya kau berpura
Kata yang lafaz dari bibirmu
Mungkinkah itu hanya seketika
Bagaikan embun di hujung rumput ( 2X )

Katanya hanya aku yang dimimpi
Tiada selainnya dariku
Akan kupadamkan lilin cintamu
Jika kau menolak cintaku ( 2X )

Benarkah apa yang dikau katakan
Makin resah jiwaku
Apa buktinya aku yang kau cinta
Tunjukkanlah oh! kasih
Oh! kasih, kekasih... oh... oh...
Sebenarnya... hati ini sepertimu (2x)


No comments: